niedziela, 24 listopada 2013

Opowiadanie od Tacolubinutelle Delena

1. Nigdy Cię nie opuszczę...
2.http://damonelenaa.blogspot.com/
3.Marysia Połeć (Tacolubinutelle)
4.Delena
5.Akcja rozpoczyna się, 2 lata po śmierci rodziców, Eleny. Dziewczyna nie może sobie z tym poradzić. Lecz ma przy sobie dobrego przyjaciela Damona, którego poznała kilka miesięcy po śmierci rodziców. Elena była dziewczyną Stefana, młodszego brata Damona, lecz ich miłość nie przetrwała gdyż Stefan stracił człowieczeństwo. Wtedy między Damonem i Eleną narodziła się mocna wieź, która z czasem przerodziła się w miłość, pełną niebezpieczeństw.
6.Elena posłusznie otworzyła drzwi od łazienki i gdy ujrzała w nich Damona rzuciła mu się w ramiona płacząc.
-Damonie tak się bałam to było straszne.
-Wiem Eleno wiem teraz już po wszystkim. Nic Ci nie jest.
-Chyba nie po za tym, że zrobił mi kilka bolesnych siniaków.Damonie dziękuję Ci za wszystko za to, że jesteś KOCHAM CIĘ!.Elena chyba właśnie zdała sobie sprawę z tego co powiedziała.
Damon stał jak kołek był bardzo zszokowany.
-Coś ty powiedziała ??
-yyy...to, że Cię kocham.
7.Uważam, że mój blog nie należy do dobrych blogów ;)

MOJA OCENA: Twój blog NALEŻY do dobrych blogów. Dla mnie jest jednym z ulubionych.

Brak komentarzy: