środa, 20 listopada 2013

Opowiadanie od Zadelenowanej. Polecam! Fan Fiction/Pamiętniki wampirów - książka (własna kontynuacja)

1. Zazdrość zabija
2. http://tvdopowiadanie.blog.pl/
3. zadelenowana
4.  Fan Fiction/Pamiętniki wampirów - książka (własna kontynuacja)
5. Elena Gilbert, z pozoru zwyczajna nastolatka, mieszka w małym miasteczku Fell;s Church. Tylko kilka osób wie, że widziała ona w swoim życiu więcej niż niejeden dorosły. Wampiry, wilkołaki, duchy, śmierć - to dla niej codzienność. Wygrywa bitwę o swoje miasto, jednak za cenę życia Damona - wampira, którego na początku nienawidziła, lecz później szczerze pokochała. Czy będzie dane im być jeszcze razem? A co z Bonnie, której Damon nie był również obojętny? I jakie konsekwencje pociągnie za sobą chęć przywrócenia Damona do życia?

6.- Strażniczki zabrały mi skrzydła – powiedziała ze smutkiem Elena, kończąc opowiadać. Zdawała sobie sprawę, że nawet Damon może w końcu z nudzić się jej trajkotaniem, choć na razie wyglądał na szczerze zainteresowanego. – jestem teraz normalnym człowiekiem.

Damon tylko mocniej przymrużył oczy i pochylił się w jej kierunku. Elena nie odsunęła się i czekała na to, co zrobi wampir.

- ty nigdy nie byłaś normalna – stwierdził, wykrzywiając cudowne usta w lekkim uśmiechu. Jednocześnie prawą dłonią zaczął zgładzić jej policzek. Elena nie mogła oderwać od niego wzroku. Odwzajemniła jego uśmiech.

- wiesz co? Tego mi brakowało – wyszeptała, ujmując jego twarz w swoje delikatne dłonie. – wszyscy powinni dostać taką drugą szansę, chyba wiesz, o co mi chodzi?

- taaa… Niespełniona miłość, która ujawnia się dopiero po śmierci kochanka… – odparł zmysłowym tonem i pochylił się nad nią bardziej.

7. Pisanie mojego opowiadania sprawia mi niesamowitą radość. Jestem zadowolona z mojej pracy ;)

MOJA OCENA: Super! Jak dla mnie boskie!!!!!

Brak komentarzy: